Sunday 29 July 2012

KAWANKU PENTING BUATKU

Assalamualiakum.Aku ingin menceritakan tentang kawan aku di kolej matrikulasi kedah pada post aku pada kali ini.Di kolej matrikulasi kedag ini aku mmpunyai kwn2 yg terlalu nsem2,rjin2, serta pndai menguruskan msa berbanding aku.Afifi rozani merupakan seorng yg rjin.Dia mahu setiap benda yg dilakukan perfect(lengkap).Segala kerja-kerjanya mesti siap pada waktu sebelum toturan.Inilah sikap baik Afifi rozani.Pada awal pg,dia lah yg mengejutkan aku dari tidur.dia juga lah yg rapat denagn aku pada ketika kami dalam bilik.


Seterusnya, Muhamad Subhi iaitu salah seorg roomate aku dari modul 1.sesungguhnya modul 1 merupakan modul yg terbaik di antara modul2 yg terdapat di kolej matrikulasi kedah ini.Subhi atau nma samrannya ucop merupakan sahabat yg tenang,sentiasa relax dan cool.Segala-gala tutorial dia akan buat pada last2 minit ja.Sempoi kan??tp aku rasa dia ni study smart sebab malam2 dia x dak mood nk study mesti dia akan tidoq ja.Ucop mmg sempoi kot,awai pg dia la akan  bangun study dan aku kdg2 ja ikot mood aku ja.Ucop baik dengan aku.Perwatakan dia ni ialah seorg yg agk kelakar dan lawak la.Lawak yg dia buat agak sukar untuk aku tiru.

Muhamad Ashraaf yg sama nma dengan aku salah roomate aku dari account.Yang membezakan aku dengan acap ialah aku lbh kecik berbanding dia,hehe.Kami dlm blik pggil dia acap square kwan pggil aku acap saja.Acap ni lagi relax,nak tau dak,pukul 10 mlm pon dia dh tidur.Lagi best,dia xpnah study lgsung.DIa kata yg dia ni xboleh study awal2 sbb dia jnis study last2 mnit.Aku pon plik dgn dia ni.Hidup dia la yg pling relax dalam blik kami.

Tapi apa2 pon,mereka ni kawan aku.depa yg sentiasa bersama aku ketika aku senang dan hidup yg susah masih blom lagi bersama mereka.Sekian dahulu coretan aku pada kali ini.wassalam.,,,..,,,,..........,,,,,..

No comments:

Post a Comment